Πρόλογος

Η σελίδα δημιουργήθηκε για την καλύτερη ενημέρωση των Υπαλλήλων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδας, από τον υπάλληλο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χαράλαμπο Ευστρατίου.

Με αυτή την σελίδα ξεκινάει ένα διαδικτυακό πρώτο βήμα ενημέρωσης, επικοινωνίας και γνωριμίας μεταξύ των εργαζομένων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδος.

Συνάδελφοι μόνο ενωμένοι αντιστεκόμαστε, αγωνιζόμαστε, πολεμάμε και νικάμε.
«Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΗ»

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

ΚΥΡ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: «Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ 15.000 ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΣ»

Οι δημόσιοι υπάλληλοι που μπήκαν με προσόντα και αξιοκρατικές διαδικασίες έχουν εξασφαλίσει την παραμονή τους στο δημόσιο, δήλωσε ο αρμόδιος υπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αναφερόμενος στους υπαλλήλους που θα μπουν στη «δεξαμενή» της κινητικότητας.
Μιλώντας στην τηλεόραση, o υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης επανέλαβε ότι η κυβέρνηση έχει αναλάβει την υποχρέωση απομάκρυνσης 15.000 δημοσίων υπαλλήλων έως τα τέλη του 2014.
«Όμως, όσο περισσότερους εντοπίζουμε από περιπτώσεις παραβατών, επίορκων κλπ τόσο λιγότεροι κινδυνεύουν να βρεθούν εκτός από τη δεξαμενή της κινητικότητας» διευκρίνισε.
Σε ερώτηση για το κατά πόσο τα υπουργεία συνεργάζονται μαζί του στην κατάρτιση λίστας όσων θα μπουν στη δεξαμενή της κινητικότητας, ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι μέχρι στιγμής δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα.
«Αν εντοπιστεί κάποιο πρόβλημα, αυτό θα επισημανθεί καταρχήν στον πρωθυπουργό» διευκρίνισε.
Παράλληλα, επανέλαβε ότι οι 15.000 απομακρύνσεις συνοδεύονται και από αντίστοιχες προσλήψεις, άσχετα από τον λόγο απομάκρυνσης από το Δημόσιο.
Σε άλλη ερώτηση για το πόσοι υπάλληλοι θα μείνουν στο Δημόσιο μετά το 2015, ο κ. Μητσοτάκης εκτίμησε ότι ο συνολικός αριθμός θα είναι κάτω από τις 600 χιλιάδες με δεδομένες τις συνταξιοδοτήσεις, αλλά και την αναλογία 1 προς 5 που ισχύει.
«Ωστόσο, το ζήτημα δεν είναι αριθμητικό, το καλύτερο δημόσιο έχει να κάνει με τις διαδικασίες που επιτελεί το δημόσιο και τον τρόπο που τις επιτελεί» εξήγησε.

1 σχόλιο:

  1. Γειά σου αδελφοί και αδελφές, είμαι Charles, ένας ενιαίος γονέας από dudelange στο fort worth, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς πήρα το δάνειο μου από την εταιρεία δανείου επιτυχία κα όταν ήμασταν οδηγείται έξω από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσε να πληρώσει τους λογαριασμούς μου πια , Αφού scammed από διάφορες εταιρείες στην γραμμή και έχουν στερηθεί ένα δάνειο από Τράπεζα μου και κάποια άλλη πιστωτική ένωση που επισκέφθηκα. τα παιδιά μου που ελήφθησαν από την ανάδοχη φροντίδα, ήμουν μόνος στο δρόμο. Μέχρι που μια μέρα αισχρώς μπήκα σε ένα παλιό σχολείο mate που μου να εισαχθεί κα επιτυχία δανείου εταιρεία στο πρώτο της είπα ότι δεν είμαι έτοιμη να αναλάβει κάθε κίνδυνο του να ζητήσει ένα δάνειο στην γραμμή πια, αλλά με διαβεβαίωσε ότι θα λάβει το δάνειο μου από αυτούς. Σε μια δεύτερη σκέψη, λόγω της έλλειψης στέγης μου πήρα μια δοκιμή και να εφαρμοστεί για το δάνειο, ευτυχώς για μένα που έλαβα ένα δάνειο ύψους $1.500.000 από {success_11@yahoo.com}). Είμαι χαρούμενος πήρα τον κίνδυνο και να εφαρμοστεί για το δάνειο. τα παιδιά μου έχουν δοθεί πίσω σε μένα και τώρα δικό μου ένα σπίτι και μια δική μου επιχείρηση. Όλα ευγνωμοσύνη πηγαίνει κα επιτυχία ΔΑΝΕΊΟΥ εταιρεία για να δώσω ένα νόημα στη ζωή μου όταν είχα χάσει κάθε ελπίδα. παρακαλώ για όσους από εσάς εκεί έξω που περνούν μέσα από την οικονομική defficulties θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω Email: success_11@yahoo.com ή whatsApp: +2348078800681.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μετάφραση

Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχείο ιστολογίου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Ο Διαχειριστής της σελίδας

Ο Διαχειριστής της σελίδας
Η διαχείριση της ιστοσελίδας Υπάλληλοι Περιφερειών Ελλάδος, γίνεται από τον υπάλληλο της Περιφέρειας Αν. Μακ. & Θράκης (Π.Ε. Ξάνθης) Χαράλαμπο Ευστρατίου, Σύμβουλο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων του ΣΥΠΕΞΑ και τ. Πρόεδρο Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Ξάνθης. Η σελίδα δημιουργήθηκε για την καλύτερη ενημέρωση των Υπαλλήλων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδας. Συνάδελφε θα θέλαμε την βοήθεια σου, για να μπορέσουμε να αναδείξουμε τα προβλήματα των Περιφερειών αλλά και των υπαλλήλων που υπηρετούμε σε αυτές. - Τηλ. : +30 6942434142 και mail: (xaralamposeystratioy@gmail.com)
Από το Blogger.